یزدفردا: مسئول سامانه ۱۳۷ شهرداری یزد از کاهش زمان رسیدگی به درخواست های شهروندان یزدی و همچنین رشد رضایت مندی آنها در حوزه مدیریت شهری خبر داد.

به گزارش یزدفردا: مصطفی دهقان منشادی اظهار کرد: بر اساس گزارش سامانه ۱۳۷ از عملکرد دو ساله مجموعه شهرداری یزد، زمان جامه عمل پوشاندن به درخواست های شهروندان، کاهش چشمگیر ۱۰۰ روزه را به همراه داشت که قطعا این یک دستاورد و تلاشی ارزشمند برای کسب رضایت شهروندان یزدی به شمار می رود.

وی همچنین افزود: کاهش زمان اقدام از حدود سه ماه و نیم به یک هفته از یکسو و رشد ۳۰ درصدی رضایت مندی شهروندان از سوی دیگر نشان دهنده عزم راسخ و تلاش های مُجدانه و بی منت همکاران خدوم در مجموعه شهرداری است.

مسئول سامانه ۱۳۷ شهرداری یزد اظهار امیدواری کرد: با تمهیدات اتخاذ شده، تا پایان سال جاری این زمان به ۴۸ ساعت کاهش و رشد رضایت مندی شهروندان نیز با سرعت بالاتری محقق گردد.​​​​​​​

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا